Sohbet Mekanı – Chat Sohbet Siteleri, Sohbet Odaları Mobil Çanakkale Sohbet Odaları - Sohbet Mekanı - Chat Sohbet Siteleri, Sohbet Odaları Mobil

Çanakkale Sohbet Odaları

SuGaRBoY     14-11-19     Bedava Sohbet, Chat, Mobil Sohbet, Sohbet, Sohbet Odaları, Sohbet Siteleri     Çanakkale Sohbet Odaları     641 Defa Okundu

Çanakkale Sohbet Odaları ile Buram buram tarih kokan Çanakkale ye gidiyoruz. “Dur yolcu! Bilmeden gelip bastığın, Bu toprak, bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın, Bir vatan kalbinin attığı yerdir…
Çanakkale, ülkemizin kuzey batısında yer alan, tarihi ile yürek titreten güzide bir şehrimizdir. Çanakkale Savaşının yapıldığı, nice canların kaybedildiği, ülkemiz için, bizler için atalarımızın dedelerimizim düşman orduları ile omuz omuza çarpıştığı yer Çanakkale.

Çanakkale Sohbet Odaları vesilesi ile Çanakkaleli hemşerilerimizden dinleme imkanı buluyoruz bu güzel anıları ve o çetin çarpışmayı. Çanakkale bu kadar önemli ve de değerli bir toprak iken, maalesef ki Çanakkale ziyaretimde hüsrana uğradım. Bu konu hakkında sizlerle keyifli sohbet etmek isterdim lakin maalesef yüreğimde hep bir burukluk olarak kalacaktır Çanakkale.

Trabzon Sohbet Odaları makalesinde Sümela heyecanımdan kat kat fazla idi Çanakkale heyecanım. Sonuçta bir devrin battığı yere o topraklara adım atıyordum. Çanakkaleye sabah sularında indik. Feribot ile şehitliğe geçecektik. Karşıda yazan yazı hemen dikkay çekiyor tabii. Dur Yolcu! Feribotta karşıya geçtik yani şehitliğin olduğu kısma. Ordaki huzur ve ahenk bambaşka. Yürüdükçe içinize tarih soluyorsunuz. İyi de bir rehberiniz varsa o tarihin buram buram nakşehtiği adayı çok güzel gezersiniz. Anıtlar, nusret mayın gemisi, o zamandan kalan eşyalar, Seyit onbaşının heykeli ve daha neler neler… Gözyaşları tutmak imkansız, ordaki her karış toprakta binlerce şehidin kanlarını döküldüğünü bildiğimizden edeble gezdik. Bizler için canlarını hiçe sayan dedelerimize saygısızlık etmemek gerek değil mi.

Şehitlik

Çanakkale Sohbet

Güzel bir rehber eşliğinde şehitlik gezisi bittikten sonra karşı tarafa, sahil kısmına geçtik. Bayanlarla sohbet ederken, bir truva atına denk geldik. Bu bir filmde kullanılan truva atı imiş. Sahil kısmına, halka açık bir yerde sergileniyor. Karşının uhuvvetinden eser kalmamıştı artık. Çünkü sahil boyu tamamen içki mekanı olmuş. Sarhoş olup gezenler mi dersiniz, nara atıp içenler mi. Ah Çanakkale… Bir yanın şehitlik bir yanın rezillik. O an yaşadığım üzüntüyü sizlere anlatamam. Çanakkale geçilmez sanıyorken çoktan geçilmiş meğerse. Dedelerimizin kemikleri nasıl titriyordur kim bilir. Çanakkale halkının bir kısmının bu denli bencil ve duyarsız olması çok sinir bozucu. Çanakkale Sohbet Odaları içinde buna da değinmek gerek.

Truva Atı

Bu kadar eleştiriden sonra güzel şehrin güzelliklerini de göz ardı etmek olmaz tabii. Truva antik kentinde bulunan devasa Truva atı hem tarihi hem de yapısı ile kesinlikle görülmesi gereken bir yer. Aynalı çarşı ve deniz müzesini de es geçmemek lazım tabii. Asos Antik kenti de antik Yunan mitolojisi düşkünleri için kesinlikle gezilip görülmesi gereken bir mekan. Rize Sohbet Odaları makalesinde ki Ayder ne ise Asos da Çanakkale için o diyebiliriz. Çanakkale Sohbet Odaları ile daha nice sohbetler eder, Çanakkale hakkında bilinmeyenleri öğrenebilirsiniz.

Asos Antik Kenti

Kaliteli sohbet konusunda zirve yapmış wWw.SohbetMekani.Net ve wWw.Sohbet34.Net ailesi olarak, sizleri sunucumuza bekliyoruz.                       Saygılarımla…

Etiketler

Sende Paylaş:  Facebook    Tweet    Pinterest    Google+    Whatsapp

Yorumlar (1 Yorum)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Bizi Takip Etmeyi Unutmayın!